ponedjeljak, 26. veljače 2018.

Ljubavna čarolija sa svijećom i devet igli

Svijeća u ovom čaranju predstavlja željenog muškarca koji se želi vezati, a u čije se „tijelo“ zabadaju igle na sljedeći način.

U sam vrh svijeće zabodu se tri igle govoreći:


Ne zabadam u svijeću, već u srce toga i toga da me želi i čezne za mnom.

Potom se zabadaju još dvije igle ispod tih govoreći:

Bodem u glavu da razmišlja o meni bez prestanka.

Po jedna igla bode se u dijelove koji predstavljaju ruke (sa strane svijeće) i u noge (podnožnje svijeće), govoreći pri tome:

Bodem tvoje ruke da ne dodiruju nikoga osim mene,
ubadam u tvoje noge da mogu samo ići ka meni i mojoj kući.


Opisani ritual se radi devet uzastopnih dana, svakog dana u podne i svake noći u ponoć. Nakon ovog perioda, ispred svijeće se napiše i postavi ime osobe koja se želi privući i kaže se ovako:

Luciferu, stavila sam ova tri dijela svijeće pod tvoju vladavinu,
učini da taj i taj ne može ni jesti, ni piti, niti sjediti na stolici,
niti sa ženom niti sa muškarcem, niti da sa kime govori ili hoda,
neka nema mira ni odmora dok ne dođe meni i ne bude moj.
Neka brzo dođe!

Čarobna moć voska

Pod pojmom vosak podrazumijeva se supstanca životinjskog ili biljnog porijekla, a također može biti napravljen i vještački od prirodne nafte...